Každý klient si môže motocykel vyskladať podľa vlastnej predstavy, v rámci originálnych náhradných dielov a doplnkov. Model, farbu, úpravy a jednotlivý zásah konzultujeme podľa stavu a kondícii motocykla. Každá obnova modelu trvá individuálne podľa rozsahu prác. Ako milovníci veteránov dávame do každého reštaurovania srdce a dušu. Výsledkom je dokonale obnovený kus histórie. Blok motora ,spojka a prevodovka sa úplne rozoberie, vyčistí a znovu sa skladajú s novými, alebo obnovenými komponentami. Rovnako nové brzdy, odpruženie, elektroinštalácia. Rám a karoséria sa ošetrí pieskovaním. Po klampiarskych prácach sa nanáša komponentný, epoxidový, antikorózny náter a nakoniec sa lakuje ICI farba. Čalúnenie sedadiel, ako aj nový lak, vychádzajú z dobových fotografií a záznamov pre úplnú autentickosť modelu.
Nové komponenty (individuálne)
Hlava valca, nový piest, krúžky, nový Dell Orto karburátor, prevodovka, kondenzátor a zapaľovacie sviečky, nová inštalácia všetkých elektro zväzkov, predné a zadné pruženie, nové brzdy, nerezový výfukový systém, nové čalúnenie, 3 nové pneumatiky, svetlá a žiarovky, chromované kryty a nosiče a iné ...
Typ: MP6 – prototyp (MP = Motor Piaggio)
Rok: 1945
Objem : 100 cm3 – jednoválec
Farba : army grey
Jedná sa o prototyp Vespy, kde v roku 1945 bolo vyrobených pravdepodobne asi iba 14 modelov pod označením MP6 a až o rok neskôr , teda od roku 1946 sa začala sériová výroba prvých skútrov na svete, už pod legendárnym označením VESPA.
Typ: Vespa Acma Paris vl2t
Rok: 1955
Objem : 150 cm3 – jednoválec
Farba: béžová
Typ: Vespa VBC Super
Rok: 1966
Objem : 150 cm3 – jednoválec
Farba: žltá
Ide o dizajnové a technické úpravy so športovými, alebo originálnymi dielmi a doplnkami jednotlivých značiek a ich náhrad. Výrobcovia doplnkov ponúkajú široký sortiment dielov pre zmenu vizuálu karosérie, ale aj sady na zvýšenie výkonu motocyklov a skútrov pomocou väčších valcov, zmenu prevodov, výkonnejšie elektroniky, atď.
Typ: Vespa Primavera 125 ABS
Výbava: Luxury
Objem: 125 ccm
Farba: tmavo modrá
Typ: Vespa GTS 300 Super Sport Plus
Rok: 2017
Objem: 300 ccm
Farba: žltá matna
Je to individuálna záležitosť každého klienta a jeho predstava vizuálu motocykla. Zo sériových motocyklov tak vznikajú zaujímavé custom originály (cafe racer, scrambler, bobber).
Pri prestavbe veľa krát predchádza aj samotná renovácia motocykla. Je potrebný zásah a oprava motorického a prevodového ústrojenstva, ako aj karosárske a klampiarske práce. Taktiež sa realizuje renovácia elektroniky, brzdového a palivového systému. V poslednom rade prichádza samotná prestavba, kde je potrebná strojárenská zručnosť obrábania a výroba originálnych dielov s vysokým zmyslom pre detail.
V našej dielni - garáži vyrábame originálne podstavce pod motocykle. Je to ručná, hand made práca, čisto v našej réžii, rozmery a prevedenie vieme prispôsobiť podľa požiadaviek zákazníka. Podstavce sú vhodné do showroomu, ale aj na rôzne výstavy a promoakcie. V prípade záujmu dohodneme technickú konzultáciu a vypracovanie cenovej ponuky: kontakt 0903901512
Materiál: Hliníkový plech
Materiál: drevo, koža
Materiál: staré drevo - podval, starý plech
Ďalšia ukážka z našej práce - zo starej vyhodenej stoličky vyrobenej v 70-tych rokoch, sme úpravou vyrobili štýlovú, výškovo nastaviteľnú posuvnú stoličku vhodnú do moto servisov. Kolieska sú polyuretánové s kvalitnými ložiskami, takže pohyblivosť je veľmi dobrá aj na nerovnom povrchu. Aj týmto spôsobom sa dá recyklovať a zachraňovať veci a prírodu.