Ak sa v posledných rokoch objavil nejaký trend v oblasti Vesp, tak je to snaha o stále väčšiu individualitu. Prispôsobenie je v prípade domácich Vespisti na prvom mieste.
Spolu s firmami Akrapovic, Remus, Rizoma a Fabioni dodávajú mnohí známi výrobcovia vysokokvalitné a vizuálne prepracované diely, s ktorými možno realizovať rovnako náročné predstavy mnohých zákazníkov. To je však len začiatok, okrem toho je možné dosiahnuť oveľa viac.
Projekt prispôsobenia s jedenástimi vozidlami
V posledných týždňoch a mesiacoch sme sa venovali tejto vzrušujúcej téme a začali sme rozsiahly projekt prispôsobenia, ktorý vám teraz s hrdosťou predstavujeme. Na úprave celkovo jedenástich úplne nových Vesp sa podieľal malý tím pod vedením Christiana Schwarza. Od vízie cez kreatívne plánovanie na digitálnej kresliacej tabuli až po manuálnu realizáciu - každý krok na vozidlách sme vykonali my alebo v našej prítomnosti.
Rozsah úprav siaha od relatívne jednoduchých výmen dielov až po zložité špeciálne lakovanie karosérie, diskov kolies, krytov motora a prídavných dielov. Okrem modelu Vespa GTS, ktorý je vlastne povinný na prispôsobenie, zahŕňa jedenásťdielne portfólio aj modely Vespa GTV Sei Giorni, Vespa Primavera a Vespa Sprint.