TYP MOTORU |
štvortaktný jednovalec i-get so systémomm Start&Stop |
ZDVIHOVÝ OBJEM |
125cc |
MAXIMÁLNY VÝKON |
11 kW at 8,750 rpm |
VRTANIE A ZDVIH |
52 mm x 58.7 mm |
MAXIMÁLNY KRÚTIACI MOMENT |
12 Nm at 6,500 rpm |
SPOTREBA (WMTC) |
2.5 l/100 km |
EMISIE CO2 (WMTC) |
60 g/km |
ČASOVÁNIE VENTILOV |
Jeden vačkový hriadeľ nad hlavou, 4 ventily |
CHLADENIE |
Kvapalinou |
VSTREKOVANIE |
Elektronické vstrekovanie |
MAZANIE |
Mokrá olejová vaňa |
ŠTARTÉR |
Electrický |
PREVODOVKA |
Bezstupňová prevodovka (CVT) |
SPOJKA |
Automatická odstredivá suchá spojka |
RÁM |
Dvojitá kolíska z vysokopevnostných oceľových rúrok |
PREDNÉ ODPRUŽENIE |
Teleskopická hydraulická vidlica ø 33 mm (zdvih 120 mm) |
ZADNÉ ODPRUŽENIE |
Dvojitý hydraulický tlmič s nastavitelným predpätím (zdvih 102 mm) |
PREDNÁ BRZDA |
Hydraulická s vlnitým kotúčom, Ø 260 mm – ABS (verze CBS dostupná iba na SR GT 125) |
ZADNÁ BRZDA |
Hydraulická s vlnitým kotúčom (štandardný zadný kotúč na SR GT 125 CBS), Ø 220 mm |
PREDNÁ PNEUMATIKA |
Bezdušová 110/80 - 14'' |
ZADNÁ PNEUMATIKA |
Bezdušová 130/70 - 13'' |
DĹŽKA |
1.920 mm |
ŠÍRKA |
765 mm |
VÝŠKA SEDADLA |
799 mm |
RÁZVOR |
1.350 mm |
OBJEM NÁDRŽE |
9 L |
EMISNÁ NORMA |
EURO 5 |